Rekisteröidyin palveluun, mutta en löydä lapseni tietoja mistään!
VASTAUS
Tarkista, että olet varmasti tehnyt ilmoittautumisen leirille samalla sähköpostiosoitteella, kuin millä olet rekisteröitynyt.
Jos rekisteröidyit palveluun, mutta et ole ilmoittanut lasta leirille (esim. 2. huoltaja), niin lapsen tietoja ei automaattisesti liitetä uuteen tunnukseen vaan uusi käyttäjä voidaan liittää lapsen tietoihin vain asiakaspalvelun kautta. Tietoja ei liitetä automaattisesti, vaikka uusi tunnus löytyisi jo lapselle aiemmin annetuista huoltajatiedoista.
Ilmoittautumisen tehnyt käyttäjä (yleensä 1. huoltaja) voi pyytää asiakaspalvelua liittämään uuden käyttäjätunnuksen lapsen tietoihin, jolloin molemmat käyttäjät näkevät lapsen tiedot profiilisivulla.
Tämä vastaus on päivitetty viimeksi 25.10.2018.
Jäikö vielä jotakin kysyttävää? Ota yhteyttä